Bali Am Fost Acolo

Ce Vă Sfătuiesc Să Vizitați In Bali Nwradu Blog

Stereotipuri Despre Bali Unde Este Adevărul Extravita

Bali Or My Very Own Eat Pray Love Part 3 What To See Do Blonde Around The World

Vacanta In Bali Itinerariu Ponturi Si Sfaturi Utile Haihui In Doi Aventura Vietii Noastre

Am Fost In Ubud Bali Vacanțele Mirelaretegan Ro

A doua zi in bali a fost una de relaxare suprema am inceput cu un mic dejun delicios gatit in bucataria vilei noastre si am continuat cu plaja pana dupa amiaza.

Bali am fost acolo. Prima oprire a fost la snorkelling unde am putut admira corali și peștișori coloraţi. Am incercat masajul balinez la hotel platind pentru o ora si jumatate de masaj body massage o ora si foot massage 30 minute 320 000 rupii indoneziene. Cum am inaintat pe insula am descoperit diferentele intre thailanda si bali. Si poate deloc surprinzator chiar asa a fost.

Seara puteai sa zaresti apusul in toata splendoarea lui de pe terasa bungalow ului si pe fundal uneori se auzeau rugaciunile. Deja nu mai puteam respira. Bali experience 2 kuta in bali am aterizat la ora 23. Ne am cazat intr un loc superb un resort in ubud inconjurat de terasele de orez.

Referitor la bali cu ce companie aeriana ai ajuns acolo. Nu am scris de mult de afa insa dupa 17 zile in bali am zis ca trebuie sa imi las impresiile aici la 5 dimineata fiindca abia m am intors si nu ne am reglat inca pe fusul orar di romania ne doream de mult sa mergem in bali iar intr o zi cautand oferte de zboruri pentru diferite destinatii am dat peste o oferta spre bali cu 520 euro cu turkish. și mi a părut rău că nu am stat mai mult este turistic da este un babilon dar este un babilon care mi a plăcut. Dar pana la urma trebuia sa ne obisnuim.

După o oră am revenit la mal continuând descoperirea insulei. Asta am tot auzit despre kuta că e nasol etc etc. Ca eu m am uitat un pic azi la cateva zboruri si nu gasesc nimic sub minim 1200 1300 eur pers. Plecare 06 10 2015 sejur de 9 nopți 11 zile regim demipensiune cameră dublă deluxe transport avion bucurești doha denpasar bali retur taxe de aeroport incluse asigurare complexă de călătorie medicală inclusă.

Așa că am ocolit dar surpriză. Când am ajuns acolo și am stat foarte puțin că auzisem păreri negative chiar mi a plăcut. Cum am coborat din avion ne a izbit o caldura si o umezeala greu de suportat. Buna foarte interesant blogul tau abia azi l am descoperit si toata ziua doar am citit de pe el.

Am vizitat atunci foarte multe locuri din bali și deși nu realizam noi foarte bine pe unde mergem și doar ne bucuram de o super vacanță îmi dau seama acum că am străbătut cam toate punctele cardinale ale acestei insule. Bine nteles dupa cum ne asteptam treaba cu gasitul unui taxi a fost o experienta foarte neplacuta. Bali cunoscut drept insula zeilor ca o coincidenta remarcabila are aerportul principal denumit ngurah rai. Am zis de cateva ori si acolo ca de fapt noi aveam destinatia in gura raiului.

A fost cea mai frumoasă vacanță pe care am avut o prin prisma experiențelor și trăirilor pe care le am avut. La intrare am fost intampinati cu ceai de ghimbir si lemongrass dar si cu mini orhidee puse in par.

Vacanța In Bali Exc și Călătorii Impresii Păreri Recomandări Vacanța In Bali Amfostacolo Amfostacolo

Bali Este Pentru Suflet Corina Caragea

Peste Asteptari Impresii Bali Star Hotel Bali Rethymnon Amfostacolo

Primele Fotografii Din Insula Bali Indonezia Razvan Pascu

Am Fost Acolo 2 Bali Travel Temple

Bali 10 Nights Itinerary Places To Visit In Bali Bali Bali Travel Bali Travel Guide

Indonezia Bali Piata Laura Cosoi

Un Mesaj Pe Facebook Le A Salvat Viața Unor Turiști In Bali Virgin Radio Romania